زنبور عسل

امام را پرسیدند از شیعیان ،فرمود به مثل زنبور عسل

زنبور عسل

امام را پرسیدند از شیعیان ،فرمود به مثل زنبور عسل

درب خانه حضرت زهرا (س) هو الحبیب الذی...

سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۰۵ ب.ظ

مادر...

سال نو و دو رفتم حج، دوربینم رو همراه خودم بردم تمام روز هایی رو که مدینه بودیم می رفتم جلوی این در می نشستم تا ببینم کی شرطه ها کم می شوند روز آخذ اقامتمون در مدینه دوربینم رو تو جاکفشی هایی که به ایرانی هامی دهند،مخفی کردم جلوی این در که رسیدم سون دی و هفتاد دویست رو در آوردم هفتیاهشت تا عکس گرفتم که این عکس آخریشه بعد از عکاسی یهو صدای بیسیم شرطه ها بلند شد و من پاگذاشتم به فرار...

بعد ها هر چی بیشتر به ماجرا فکر کردم بیشتر فهمیدم که این عکس کار من نبوده و خودشون خواستن و کمک کردن که ثبت بشه

 

سایز اصلی تصویر رو می تونید در اینجا دانلود کنید

 

                                                                                                                                                          

 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۰۵ ب.ظ
  • روح الله خسروی نژاد

نظرات  (۴)

  • بچه های خاکریز(ایمان اکبرزاده)
  • سلام.عرض ارادت و خدا قوت
    فوق العاده هست ، خوب عکسی رو خداوند روزی شما قرار داده .
  • مجنون حسین علیه السلام
  • سلام برادر
    زیباست
    اگر امکان دارد بیاید و مطالب ما رو ببینید و ایراداتش رو بگید
    ممنون
    علی مدد
    عکس عالیی.. خیلی خوب شده...هر چند دوست ندارم زیاد ازت تعریف کنم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی