زنبور عسل

امام را پرسیدند از شیعیان ،فرمود به مثل زنبور عسل

زنبور عسل

امام را پرسیدند از شیعیان ،فرمود به مثل زنبور عسل

نذری مولای سخی

سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۲، ۰۴:۱۰ ب.ظ

مجموعه زیر نذر می شود برای مولای سخی

 

 

پ.ن:برخی از عکس ها ادیت نهایی نشده اند یعنی سیم ها و تیر های چراغ برق از عکس حذف نشده است که خوب طراح ها خیلی بهتر از من بلدند این چیز ها را حذف کنند.

 

حرم امام حسین(ع)

سایز اصلی

ورودی حرم امام حسین(ع)

سایزاصلی

حرم حضرت عباس(ع)

سایزاصلی

گنبد و پرچم حرم حضرت عباس(ع)

سایز اصلی

حرم حضرت عباس(ع) شب

سایزاصلی

حرم حضرت عباس(ع) شب -واید-

سایزاصلی

حرم حضرت عباس(ع) شب و نخل

سایز اصلی

حرم امام حسین(ع) گنبد و گلدسته

سایز اصلی

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۲، ۰۴:۱۰ ب.ظ
  • روح الله خسروی نژاد

نظرات  (۱۷)

  • حسین رزاق‌نژاد
  • خیلی هم حرفه ای، خدا قوت
  • حسین احمدی سخا
  • خدا خیرت دهد زیاد
    لبخند حضرت عشق نصیب دلتون
    ممنون.
    سلام
    نذرتون قبول ...
    خیلی عالی و فوق العاده بود
    میشه لطفا در مورد تنظیمات هم توضیح بفرمایید ؟مثلا عکس آخری چطور نور اینقدر عالی درآمده ؟وتنظیمات ایزو ، سرعت شاتر و دیافراگم رو روی چند گذاشتید؟
    ممنون
  • احمد علی گلی
  • نذرتون قبول...
    خیلی هم عالی...
    یا علی مولا مدد
    سلام و درود؛
    دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
    http://www.ammarname.ir/node/20156
    ما را از بروزرسانی خود آگاه
    و با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
    موفق و پیروز باشید .
    http://ammarname.ir -- info@ammarname.ir
    یا علی
    بسیار زیبا بود
    به ما هم سری بزنید
  • خادم الزهرا
  • عالی!
    واقعا حرف نداشت ممنون
    دلم سوخت به حالم...
  • سیدمهدی نقیبی راد
  • زیبا بود
    میدونی اولین دفعه که رفتم کربلا رفتم از این آقا اجازه گرفتم برم حرم ارباب ...نمی دونم چرا که حالا این عکس ها رادیدم دلم هوا کرد دوباره برم بهشت سینه زنا ...بچه ها دعا کنید ...
    داداش دست مریزاد
    همین که مثل بعضی از این عکاسای ... خودتو نمی گیری و سایز اصلی گذاشتی جای تشکر داره
    اربعین بودم کربلا.ایشاالله سال بعد اگه قسمت شد حتما دعات میکنم.یاعلی
    کاش ما هم به آرزو مون برسیم بطلبند بریم انشالله بابت عکسهای قشنگترین ممنون واقعان آدم هوای میکنه دعا کنید مارون هم بطلبند انشالله انشالله انشالله............
    سلام
    ممنون خیلی عالی بود
    دلم شکست براتون تو همون حالت دعا کردم...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی