زنبور عسل

امام را پرسیدند از شیعیان ،فرمود به مثل زنبور عسل

زنبور عسل

امام را پرسیدند از شیعیان ،فرمود به مثل زنبور عسل

کم کم شروع می شود

چهارشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۲، ۰۶:۲۷ ق.ظ

کم کم شروع می شود ماه عزای حسین(ع)

اول)

آن قبل تر ها که دوربین دست می گرفتم می رفتم یک مراسم مذهبی کلی با خودم کلنجار می رفتم که برو بشین  مثل بچه آدم روضه ات را گوش بده این کار ها چیه ؟؟؟بعد تر توی یکی از همین مراسم ها بود که به ذهنم رسید چرا مداح و سخنران مراسم هم نمی روند  جای دیگر و خودشان استفاده کنند جوابش خیلی ساده و راه گشا بود مداح از دستش بر می آید کهمداحی کند و یا سخنران هنر سخنوری دارد و اینطوری سیم عده زیادی پامنبری را وصل می کند هر چند به قول یکی از رفقا همان مداح هم فانتزی اش این است بکه وسط جمع سینه بزند حالا حکایت من دوربینم و محرم هم شبیه همان است با این فرق که پا منبری های من می بینند و پامنبری های مداح و سخنران گوش می دهند.

دوم)

عکس های ادامه مطلب مربوط به بازار تهران و چند روز قبل از محرم سال گذشته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۲، ۰۶:۲۷ ق.ظ
  • روح الله خسروی نژاد

نظرات  (۱)

  • یه رهگذر...
  • سلام
    خیلی عالی بودند
    عکس هاتون کنتراست خیلی خوبی دارند و همچنین کیفیت و وضوح بالا ...

    جسارتا یه چند تا نقد دارم:
    تو اون عکس- یا علی ولی الله -ای کاش یکم بالاتر رو هم فوکوس میکردید، تا خود طرح ترمه به طور کامل فوکوس میشد و پس زمینه مثل همین الان فلو میشد بعد کادر هم میشد یکم بازتر از این باشه اونوقت.

    عکس آخر هم کادر جالبی نداره

    + نمیدونم چه حکمتی داره ، معمولا عکس های محرم و عاشورا و از این قبیل رو اغلب سیاه و سفید میگیرن؟! به شخصه دلم میخواست پرچم هارو رنگی ببینم.

    در هر صورت عالی شدند ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی